Webcam Watcher v3.1

 توسط این نرم افزار میتوانید تمامی دوربین های زنده کل (تقریبا) جهان را مشاهده کنید و زنده بودن را بروی مانیتور حس کنید.
زمانی که شما نرم افزار را کرک کنید و به نسخه اصلی تبدیل کنید میتوانید از تمامی دوربین ها استفاده کنید. مانند دوربین های مستقر شده در New York :ترن ها ٬ اسکله ها ٬ خیابان ها ٬ ترافیک ها ٬ پارک ها ٬ فروشگاه ها ٬ کافه ها ٬ فرودگاه ها و صدها مکان دیگر را بصورت زنده مشاهده کنید.
حتی میتوانید لیست دوربین های اضافه شده به لیست نرم افزار را از طریق خود نرم افزار دریافت و لیست دوربین ها را بروز کنید.

دانلود

کرک

نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 06:43 ب.ظ

سلام اقا حسن
من اولین باره وبلاگ تونو دیدم حرف نداره کلی حال داد به ما
من اینجا به همه میگم مشهورت می کنم
اون ای دی منه اگه دوست داشتی با هم بیشتر آشنا بشیم
الان دارم دانلود می کنم
بابا اینقدر تندمیری کی می تونه بگیرت
قربونت زهرا از دزفول

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد